În urma livrărilor de anul vi­itor, Bucureştiul va ajunge la 25 de malluri, parcuri de retail şi galerii comerciale cu o suprafaţă compa­rabilă cu cea din Budapes­ta şi Praga, oraşe cu o populaţie mai mică, dar cu o putere de cumpărare mai ridicată decât cea a locuitorilor din capitala Ro­mâniei.

 

„Volumul livrărilor anun­ţat în Bucureşti pentru 2015 este cel mai ridicat din regiune“, spune Mihaela Gălăţanu, research specialist în cadrul DTZ Echinox.

 

Potrivit estimărilor ZF, investiţiile realizate în centrele comerciale din Bucureşti s-au ridicat la aproximativ 2 miliarde de euro, iar cele mai mari vânzări sunt realizate de chiriaşii mallurilor AFI Palace Cotroceni şi Băneasa Shopping City, cu un rulaj de peste 200 de milioane de euro pe an fiecare.

 

Tot în aceste proiecte sunt practicate şi cele mai mari chirii, ţinând cont că proprietarii acestor malluri cer pentru un spaţiu de 100 mp în jur de 6.000 - 7.000 de euro lunar. (sursa: zf.ro)