Cost chirie birouri (m2 / lună)
12 €/m2 + TVA
Costuri întreținere: 2 € /m2/lună + TVA
Birou disponibil :
1.000 m2
Spațiu birou minim de închiriat: 200 m2
Cladirea de birouri este amplasata in zona 13 Septembrie din Bucuresti. Fiind lansata pe piata in martie 2006 proprietatea dispune de o suprafata inchiriabila de 7.833 de metri patrati, pe o structura pe inaltime de doua etaje subterane, parter, mezanin si zece etaje.
Descriere parametri tehnici si servicii:
A. Exterior (fatade)
- Placari exterioare cu materiale compozite;
- Vitrari cu geam securizat, termo si fono izolate;
- Tamplarie exterioara de aluminiu;
- Pereti cortina;
B. Interior
- Ferestre cu deschidere din interior manual si cu actionare electrica;
- Tavan suspendat casetat;
- Pardoseala suprainaltata, acoperita cu mocheta pentru trafic intens;
- Iluminat cu panouri LED
C. Sistem acces
- Sistem de control acces si pontaj la intrarea in cladire;
- Sistem control acces pe fiecare etaj;
D. Ascensoare
- 3 lifturi de persoane Otis (1,6 m/s);
E. Sistem climatizare automatizata si sistem ventilatie
- Sistem de climatizare LG multisplit cu distribuitor – 5 unitati interne pe o unitate exterioara – exista 24 aparate de aer conditionat/etaj si sistem ventilatie;
- Sistem de ventilatie cu aport de aer proaspat si 2 recuperatoare de caldura de 1000 mc/h pe fiecare etaj;
F. Sistem detectie si alarmare incendiu
- Centrala incendiu cu monitorizare 24 h/zi cu difuzoare pentru anunturi in caz de forta majora;
- Hidranti sub presiune;
- Hidranti, coloana uscata;
- Iluminat de urgenta;
- Scara exterioara de incendiu;
Nota: Put de adancime care asigura o rezerva de apa in caz de necesitate;
G. Incalzire
- Centrala termica proprie de 900Kw cu sistem de pompare/control temperatura;
H. Putere instalata
- Putere electrica 1000Kw cu transformator propriu;
I. Sistem avarie retea electrica
- Generatoare electrice automatizate de 50 si 275 kva in caz de avarie a retelei, pentru alimentarea circuitelor de siguranta a cladirilor;
J. Retea telecomunicatii
- Fibra optica si infrastructura pentru date si voce – cablaj internet, telefonie, etc;
K. Sistem supraveghere video si paza
- Paza proprie si monitorizare video 24 h/zi;
L. Servicii de interventie rapida externa BGS
M. Receptie la parter
N. Administrare si servicii de interventie inclusiv curatarea ferestrelor exterioare si mentinerea cailor de acces si a parcarii in conditii optime chiar si in cazul ninsorilor abundente
O. Presa compactare deseuri de hartie si carton
- la intersectia dintre Calea 13 Septembrie si Sos. Panduri
- vecinatati: Monitorul Oficial, Palatul Parlamentului, Marriot Grand Hotel
- mijloace de transport in comun autobuze liniile: 385, 226, 122 si tramvaie liniile: 10, 11, 8, 25
- distanta pana la cele doua statii de metrou Izvor si Academiei – 1 – 1,5 km
Cost chirie birouri (m2 / lună)
12 €/m2 + TVA
Costuri întreținere: 2 € /m2/lună + TVA
Birou disponibil :
1.000 m2
Spațiu birou minim de închiriat: 200 m2
Cost chirie birouri (m2 / lună + TVA):
12 €
Costuri întreținere (m2 / lună + TVA): 2 €
Birou disponibil:
1.000 m2
Spațiu birou minim de închiriat: 200 m2
Clasa clădirii de birouri: | Clasa A |
Localizare: | 13 Septembrie |
Status proprietate: | Existentă |
Spațiu total de birouri : | 7834 m2 |
Birou disponibil : | 1.000 m2 |
Birouri de închiriat : | 200 m2 400 m2 600 m2 800 m2 1000 m2 |
Spațiu birou minim de închiriat : | 200 m2 |
Coeficient Add-on: | 15 % |
Grad ocupare: | - |
Cost chirie birouri: | 12 €/m2/lună + TVA |
Costuri întreținere: | 2 € /m2/lună + TVA |
Perioada minimă de închiriere: | 3 ani |
Garanție financiară: | - |
Tip parcare | Spații | Cost parcare |
---|---|---|
Parcare exterioară | 44 locuri | - |
Subsol | 14 locuri | - |
Anul construirii: | 1 decembrie 2005 |
Anul renovării: | - |
Chiriași: | - |
Folosim cookie-uri pentru a optimiza funcționalitatea site-ului și pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă.
Unele dintre aceste cookie-uri sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să îmbunătățim experiența dvs. furnizând detalii despre cum este folosit site-ul.
Cookie-urile necesare activează funcționalitățile de bază, cum ar fi navigarea în pagină și accesul la zonele securizate. Site-ul web nu poate funcționa corect fără aceste cookie-uri și pot fi dezactivate doar prin modificarea preferințelor browserului.