Cost chirie birouri (m2 / lună)
1300 €/m2 + TVA
Costuri întreținere: -
Birou disponibil :
30 m2
Spațiu birou minim de închiriat: 11 m2
FLASH Office Solutions – Birouri Premium, Servicii Incluse , Maria Rosetti 6, Rosetti Tower, etaj 4,intre statiile de metrou Universitate si PPiata Romana, la 5 minute de parcul Gradina Icoanei
Transformă modul în care lucrezi! FLASH Office Solutions îți oferă birouri complet echipate și mobilate, cu toate serviciile incluse, la un cost fix și avantajos. Bucura-te de flexibilitate într-un spațiu modern situat în inima Bucureștiului.
Ce oferim?
- Birouri complet mobilate – pregătite pentru a fi ocupate imediat
- Internet de mare viteză – rămâi conectat, indiferent de cerințele business-ului tău
- Dimensiuni diverse – soluții adaptate afacerii tale, indiferent de echipă
- Facilități premium incluse:
- Bucătărie modernă.
- Sala de ședințe complet echipata , access printer/scanner
- Servicii administrative/ secretariat/receptie eficiente
De ce să alegi FLASH Office Solutions?
1. Flexibilitate totală – perioade de închiriere adaptate nevoilor tale
2. Securitate 24/7 – biroul tău este mereu în siguranță
3. Un singur contract, totul inclus – tu te concentrezi pe afacere, noi ne ocupăm de restul
Cu servicii la cele mai înalte standarde profesionale și o locație excelentă, FLASH Office Solutions este partenerul ideal pentru afacerea ta.
Rosetti Tower este o cladire de birouri clasa A, situata in centrul Bucurestiului. Flash Office Solutions este pozitionat intre statiile de metrou Romana si Universitate, cu acces si la alte mijloace de transport public, intr-o zona cu multiple facilitati, cum ar fi, restaurante, banci, cafenele sau supermarket-uri si inconjurata de unele dintre cele mai importante hoteluri din oras.
Cost chirie birouri (m2 / lună)
1300 €/m2 + TVA
Costuri întreținere: -
Birou disponibil :
30 m2
Spațiu birou minim de închiriat: 11 m2
Cost chirie birouri (wst/ lună):
200 € + TVA
Staţii de lucru de închiriat
7 wst
Clasa clădirii de birouri: | Clasa A |
Localizare: | Maria Rosetti |
Status proprietate: | Existentă |
Spațiu total de birouri : | 392 m2 |
Birou disponibil : | 30 m2 |
Birouri de închiriat : | 1 m2 7 m2 |
Spațiu birou minim de închiriat : | 11 m2 |
Coeficient Add-on: | - |
Grad ocupare: | - |
Cost chirie birouri: | - |
Costuri întreținere: | - |
Perioada minimă de închiriere: | 6 luni |
Garanție financiară: | 1 lună |
Tip parcare | Spații | Cost parcare |
---|---|---|
Parcare exterioară | - | - |
Subsol | - | 150 € + TVA |
Anul construirii: | 1 decembrie 2009 |
Anul renovării: | 1 ianuarie 2015 |
Chiriași: | IT, Business Consultancy, Engineering, Technology, Medicine, Online Marketing, Construction, Lawyers, Telecommunications, Commerce, Human Resources |
Folosim cookie-uri pentru a optimiza funcționalitatea site-ului și pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă.
Unele dintre aceste cookie-uri sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să îmbunătățim experiența dvs. furnizând detalii despre cum este folosit site-ul.
Cookie-urile necesare activează funcționalitățile de bază, cum ar fi navigarea în pagină și accesul la zonele securizate. Site-ul web nu poate funcționa corect fără aceste cookie-uri și pot fi dezactivate doar prin modificarea preferințelor browserului.